חברי הסנאט האמריקאי יתכנסו; "ארה"ב לא תפסול תקיפה צבאית בקוריאה הצפונית"

שלמה ריזל 1 Comment on חברי הסנאט האמריקאי יתכנסו; "ארה"ב לא תפסול תקיפה צבאית בקוריאה הצפונית"

הסלמה ביחסי ארה"ב – צפון קוריאה? • היום, הסנאט האמריקאי מתכנס בהרכב מלא בעקבות חגיגות ה-85 למה שמכונה "צבא העם הקוריאני" • החשש: ניסוי נוסף בנשק גרעיני • ארה"ב: "לא פוסלים אפשרות תקיפה צבאית בצפון קוריאה" • והיכן ישראל במשוואה?

7:57
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on בירושלים ממתינים לתשובת חמאס | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גורמים בקוריאה הדרומית טוענים שצפון קוריאה בצעה תרגילים צבאיים נרחבים ביממה האחרונה ככל הנראה לציון 85 שנה לכינון צבא העם הקוריאני.

בתוך כך, נשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ, זימן את כל חברי הסנאט האמריקני לדיון מיוחד בנושא המתיחות המורגשת לאחרונה בקוריאה הצפונית ובאשר ליחסה של ארה"ב לדיקטטורה הקוריאנית. הנשיא טראמפ הצהיר כי מועצת הביטחון צריכה להתכונן לאפשרות הטלת סנקציות על צפון קוריאה.

כמו כן, שגרירת ארצות הברית באו"ם, ניקי היילי, אמרה כי ארצה לא פוסלת אפשרות של תקיפה אמריקנית בקוריאה הצפונית אם תבצע ניסוי טילים נוסף".

נזכיר כי לישראל וצפון קוריאה אין יחסים דיפלומטיים. המדינה, שהוקמה כחמישה חודשים לאחר הקמת מדינת ישראל, הינה קומוניסטית וככזו שהיתה בעלת ברית אדוקה של ברית המועצות דאז, אינה עמדה בקשרים עם ישראל. שר הביטחון ליברמן אמר בשנת תש"ע כי קוריאה הצפוני משתייכת לציר הרשע "יותר מבעבר נחוץ לעצור את המשטר המשוגע זה. צפון קוריאה היא חלק מציר הרשע יחד עם איראן וסוריה המקיימות שיתוף פעולה קרוב ביניהן" אמר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יאלה כבר שיעשו משהו